Більша частина користувачів смартфонів переходить на Apple, лояльність до Android йде на спад

 

Згідно з дослідженнями споживчого попиту США, кількість користувачів сьогодні, що вважають за краще Apple, різко почала збільшуватися, тим самим перевершуючи тих, кому до душі Android. Понад 50% нових пристроїв активно використовують iOS.


В останньому звіті Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) говориться про те, що при вибірці пристроїв США в період з квітня по червень місяці поточного року було досягнуто паритету операційних систем iOS і Android.


Варто враховувати, що вибірка досліджень CIRP зосереджена лише на споживчому ринку США, а її обсяг є не настільки великим, як можна собі уявити, в середньому, аналітики опитують близько 500-1000 американців. Але останні результати аналітиків збігаються з даними з інших опитувальників і джерел, які також згодні з тим що, частка ринку користувачів з пристроями на iOS істотно збільшилася з кінця жовтня 2020 року, і з тим що, користувачі Android все частіше та частіше віддають переваги операційній системі Apple.

 

Збільшення лояльності до Apple та її зменшення до Android

В останньому кварталі цього року в США, на своєму домашньому ринку Apple, було досягнуто паритету: половина всіх нових користувачів припадала на iOS, а інша половина — на Android. Протягом декількох років Android домінував на ринку мобільних пристроїв в США, складаючи майже 60% ринку, і скорочення цього показника до 50% являє собою велику перемогу для Apple.


CIRP пояснює поліпшення даної ситуації тим, що компанія Apple приділяє увагу лояльності клієнтів. З одного боку, майже 93% власників iPhone в США тепер вважають за краще використовувати Apple, коли настає час замінити їх поточний пристрій, при цьому даний відсоток неухильно зростає протягом декількох років. Тим часом 88% користувачів Android воліють залишатися на цій платформі. Ця, здавалося б, невелика різниця в лояльності, якщо екстраполювати її на величезний ринок, призводить до постійного відтоку користувачів з Android на iOS.


Схожа картина складається не тільки в США, але і в Німеччині, країні, де користувачі традиційно використовують Android. У жовтні 2020 року, коли Apple випустила iPhone 12, iOS збільшила свою частку ринку з 29% до трохи менше ніж 35,5%. Частка ринку Android, тим часом зменшилася з 70,3% до 63,99%. А у Франції, країні з ще ширшим застосуванням Android, частка iOS постійно зростає — з майже 26% у вересні 2020 року до 32% в червні 2021 року.

 

Чи стане Apple переможцем в цьому багаторічному протистоянні?

Як і очікувалося, iPhone 12, схоже, поклав початок року інновацій для Apple. Нова мова дизайну пристрою та оновлення камери все більше переконують користувачів Android платити трохи вищий цінник, але все ж переходити на Apple.


І якщо ми зосередимо свою увагу конкретно на ринку high-end, інші виробники продають свої смартфони за цінами, в цілому аналогічними цінами Apple, а фінансові аргументи ще менш ефективні для переконання користувачів перейти на Android.