Користувачам представлять більше програм у рекламі App Store

29 липня Apple оголосили про розширення для розробників, які просувають свої продукти через магазин App Store. Користувачі отримають більше реклами, щоби розширити сферу впливу розробників.

 

До 29 липня компанія пропонувала два варіанти реклами в App Store: на вкладці «Пошук» та на сторінці результатів пошуку. Обидва варіанти – корисні для розробників. Вони допомагають знайти користувачів, які потенційно зацікавлені у додатку.

 

Щоб зберегти тенденцію та більше працювати зі стартапами, Apple розширили рекламні можливості для програм.

 

Apple Search Ads пропонує розробнику будь-якого масштабу розвивати бізнес всередині App Store. Нова реклама побудована за аналогічним процесом, як і минулі два варіанти — контент лише зі сторінок додатків, схвалених App Store. А вся інформація конфіденційна.

 

Перша можливість розмістити рекламу з'явиться на вкладці Today – головній сторінці App Store з 2017 року. За допомогою реклами на вкладці Today App Store розробники зможуть просувати свої програми поруч із щоденними редакційними матеріалами команди магазину.

 

Оголошення від розробника позначається як рекламне і відрізняється від статей редакції App Store.

 

Другий новий варіант розміщення реклами в App Store — на сторінці продуктів додатків.Оголошення будуть з'являтися під розділом «Вам також може сподобатися» у нижній частині сторінки та чітко визначені як реклама.

 

Головне — рекламні кампанії не торкаються конфіденційності користувачів. Оголошення нічим не відрізняються в принципах та політиці інкогніто, якої дотримується Apple.

 

Інтернет-видання MacRumors отримало презентацію для інвесторів Apple. У ній зазначено, що у першому кварталі 2022 року 78% обсягу пошуку в App Store на iOS 15 та iPad iOS 15 — пристрої з відключеною персоналізованою рекламою у всіх країнах та регіонах, де доступна реклама у пошуку Apple.

 

Також, Apple не показує персоналізовану рекламу всім користувачам віком до 18 років і користувачам з Apple ID до 13 років.

 

Apple забороняє розробникам націлювати рекламу на сегменти та демографічні групи, в яких налічується 5 000 і менше користувачів, що допомагає запобігти гіпертаргетингу.

 

В Apple заборонено користуватися рекламою на: релігійному, політичному грунті та стані здоров'я. Розробники не можуть таргетити клієнтів у цих нішах.

 

Крім того, реклама Apple ніколи не прив'язується до індивідуального ідентифікатора Apple ID, а профіль користувача ніколи не відображається для детального таргетингу з боку розробників.

 

Думкою поділився Рон Шнайдерманн, генеральний директор програми для кемпінгу та туризму AllTrails: «Пошукова реклама Apple допомогла нам залучити нових, більш зацікавлених клієнтів на всіх ринках. Ми покладаємось на Apple Search Ads для економічно ефективного залучення клієнтів – це найважливіший компонент нашої стратегії зростання. Коли з'явиться оновлення у рекламі, ми інвестуємо в рекламні оголошення, щоб залучити ще більше клієнтів у App Store та продовжити стимулювати зростання нашого бізнесу».

 

Найближчим часом Apple почне тестувати нові рекламні місця серед обмеженої кількості розробників.