Технологія ProMotion залишиться виключно для смартфонів iPhone 14 Pro: дані аналітика


 

Розробники вирішили продовжити закладену в iPhone 13 Pro традицію. Тепер лише Pro-версія нового телефону отримає технологію екрану ProMotion від Apple, як каже відомий технологічний оглядач.


Росс Янг до цього писав читачам лише точні дані про розробки та плани Apple щодо нових девайсів. Він повідомив у твіттер-акаунті, що ProMotion не з'явиться у всіх смартфонах iPhone 14. Його отримає одна лінійка — iPhone 14 Pro. Інформація з'явилася після чуток про те, що всі моделі нових телефонів надійдуть у продаж із технологією екрана ProMotion.


Також Росс Янг доповнив твіт даними про те, що завод BOE, що знаходиться в Азії, може бути прямим постачальником екранів низького цінового сегмента (LTPO OLED) для нових iPhone. Але у підприємства не вистачає обладнання, щоб покрити такі обсяги постачання на даний момент.
Зараз постачанням екранів LTPO OLED для iPhone 13 Pro займається компанія Samsung. За торішніми звітами прогнозувалося, що LG хоче займатися поставками комплектуючих для Apple вже цього року.


Технологія ProMotion представлена ​​Apple вперше на телефонах iPhone 13 Pro та Pro Max восени минулого року. Технологія дозволяє оновити екран до 120 Гц в автоматичному режимі для плавності зображення на відео, в іграх та програмах. І до мінімуму в 10 Гц при режимі очікування — для продовження терміну роботи акумулятора.


До останньої моделі компанія впровадила ProMotion в продукти лінійки "Pro", такими як iPhone 13 Pro, iPad Pro і 14- і 16-дюймові Макбуки лінійки Pros, що нещодавно вийшли у світ.

У 2022 році очікується відразу чотири лінійки телефонів iPhone 14: два традиційних телефони з екранами в 6,1 і 6,7 дюйма і дві моделі Pro з форматом екрану 6,1 і 6,7 дюйма, а від 5,4-дюймового телефону лінійки "Mini" і зовсім відмовляться.