Apple знадобляться роки, щоб довести пошукові системи і Spotlight до рівня Google

 

Журнал The Information повідомляє, що Apple прагне покращити пошук Spotlight. Однак, до запуску пошукової системи — потенційного конкурента Google, ще кілька років.

 

У звіті Apple пояснюють, що пошукова технологія Apple стикається з невдачами на тлі втрати талантів у Google. У 2018 році Apple зміцнювали розробку пошукової системи. Для цього купили стартап із машинного навчання Laserlike. Стартап заснували троє колишніх співробітників найпопулярнішої пошукової системи.

 

Особливість технології Laserlike — вона рекомендувала сайти, аналізуючи інтереси користувача та його історію переглядів. Останні новини вказують: колишні співробітники повернулися в Google. А Apple залишилися без стартапу. 

 

Зараз у пошуковій команді Apple працює щонайменше 200 осіб, і вона використовує технологію Spotlight, Siri Suggestions і відповіді, що надаються Siri. Один зі співробітників команди розповідає в сюжеті The Information: для того, щоб запустити заміну для Google, потрібно щонайменше чотири роки.

 

Google платить Apple 15 мільярдів доларів щорічно за спеціальною угодою: Apple залишає пошукову систему, як налаштовану за замовчуванням. Якщо розробити свою систему, то Apple може посилити вплив під час періодичних переговорів з Google з приводу угоди.

 

Останні новини стверджують, що в Apple допускають можливість впровадити технології розумного пошуку для застосунків Apple Music і App Store. Зараз у компанії використовують пошук, щоб отримувати дані команд-розробників Apple. Дані отримують від додатка Translate, для використання твітів для визначення новинних подій, які повинні відображатися в результатах пошуку, і рекомендації статей Apple News.

 

The Information повідомляє, що найближчий пріоритет команди розробки — поліпшення Spotlight. Мета — обробляти в 100 разів більше запитів, ніж зараз.