Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:

  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • рукавички;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • друковані видання;
  • диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
  • продовольчі товари (дитяче харчування і т.д.).

Умови повернення чи обміну:

При отриманні товару обов'язково перевірте його на відсутність дефектів і цілісність комплекту. Ми надаємо гарантію на кожен наш товар терміном 14 днів з моменту його отримання. У разі несправності товару під час гарантійного періоду з вини виробника, зверніться до нас і ми обміняємо його на новий. Якщо аналогічного товару немає в наявності, Ви можете обрати інший, з перерахунком вартості або ми повернемо Вам гроші. Для цього потрібно надати товар в повній комплектації.

Повернення товару, який не підійшов:

Якщо Ви виявили, що товар Вас не влаштовує або не підійшов за розміром, його можна обміняти на новий або повернути.

Це можливо за таких умов:

  • відсутність пошкоджень на коробці;
  • збережений товарний вид товару і його споживчі властивості;
  • наявність повної комплектації;
  • товар не був у експлуатації.

Повернення товару з заводським дефектом:

Не завжди можна помітити дефект в товарі при його отриманні. Якщо Ви виявили дефект, Ви можете повернути його навіть після оплати замовлення. Для цього зв'яжіться з нами, і найближчим часом ми знайдемо комфортне рішення проблеми. Якщо у Вас виникли труднощі з використанням товару або Ви не знаєте, чи є одне з його властивостей дефектом, зв'яжіться з нами і ми підкажемо, що потрібно робити далі.

Товар не підлягає обміну або поверненню при одному з наступних умов:

  • природний знос товару;
  • випадкові пошкодження, які виникли з вини покупця, в тому числі і неправильне використання, наприклад, вплив рідини;
  • пошкодження, отримані в результаті стихійних лих;
  • пошкодження, які з'явилися через порушення правил експлуатації або використання товару не за призначенням;
  • пошкодження, внаслідок неправильного підключення до електромережі, аварійного зниження або підвищення напруги в ній.

 

Якщо Ви оплатили замовлення через LIQPAY, ми повернемо гроші на рахунок, з якого була здійснена оплата.