Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- рукавички;
- тюлегардинні і мереживні полотна;
- білизна натільна;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- друковані видання;
- диски для лазерних систем зчитування із записом;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
- продовольчі товари (дитяче харчування і т.д.).
Умови повернення чи обміну:
При отриманні товару обов'язково перевірте його на відсутність дефектів і цілісність комплекту. Ми надаємо гарантію на кожен наш товар терміном 14 днів з моменту його отримання. У разі несправності товару під час гарантійного періоду з вини виробника, зверніться до нас і ми обміняємо його на новий. Якщо аналогічного товару немає в наявності, Ви можете обрати інший, з перерахунком вартості або ми повернемо Вам гроші. Для цього потрібно надати товар в повній комплектації.
Повернення товару, який не підійшов:
Якщо Ви виявили, що товар Вас не влаштовує або не підійшов за розміром, його можна обміняти на новий або повернути.
Це можливо за таких умов:
- відсутність пошкоджень на коробці;
- збережений товарний вид товару і його споживчі властивості;
- наявність повної комплектації;
- товар не був у експлуатації.
Повернення товару з заводським дефектом:
Не завжди можна помітити дефект в товарі при його отриманні. Якщо Ви виявили дефект, Ви можете повернути його навіть після оплати замовлення. Для цього зв'яжіться з нами, і найближчим часом ми знайдемо комфортне рішення проблеми. Якщо у Вас виникли труднощі з використанням товару або Ви не знаєте, чи є одне з його властивостей дефектом, зв'яжіться з нами і ми підкажемо, що потрібно робити далі.
Товар не підлягає обміну або поверненню при одному з наступних умов:
- природний знос товару;
- випадкові пошкодження, які виникли з вини покупця, в тому числі і неправильне використання, наприклад, вплив рідини;
- пошкодження, отримані в результаті стихійних лих;
- пошкодження, які з'явилися через порушення правил експлуатації або використання товару не за призначенням;
- пошкодження, внаслідок неправильного підключення до електромережі, аварійного зниження або підвищення напруги в ній.
Якщо Ви оплатили замовлення через LIQPAY, ми повернемо гроші на рахунок, з якого була здійснена оплата.