У Microsoft планують створити універсальний додаток 

 

У Майкрософт заговорили про те, що хочуть створити універсальний застосунок. У ньому буде кілька функцій: платформа для обміну повідомленнями, онлайн-покупки, пошук у мережі. Зараз це виглядає, як спроба поборотися з аналогічними платформами для застосунків — від Apple і Google. 

 

Інформацію надали у звіті The Information. За даними звіту, Microsoft перебуває на ранніх стадіях розробки застосунку. Планом керує генеральний директор компанії Сатья Наделла.

 

За повідомленнями, Наделла доручив командам Microsoft краще інтегрувати Bing, пошукову систему компанії, в інші сервіси та додатки, як-от Microsoft Teams і Outlook, як основу для «супердодатку».

 

Наразі не відомо, чи запустять додаток для звичайних користувачів. Люди в колі аналітиків кажуть, що це — основа для адаптації пошукової системи Bing до кращої роботи з іншими мобільними продуктами Microsoft.

 

Наприклад, він дав вказівку інтегрувати Bing з додатками Microsoft Teams для обміну повідомленнями та Outlook для електронної пошти, щоб клієнтам було простіше ділитися результатами пошуку в повідомленнях. Представник Microsoft не дав коментарів для цієї статті.

 

У Microsoft роблять небагато продуктів для пересічних користувачів. Більша частина бізнесу — продаж програм для інших компаній. У Microsoft заявляли, що вони хочуть стати ближчими до споживачів. Для цього вони пропонують послуги безпосередньо клієнтам, на кшталт такого «універсального додатка». 

 

Нагадаємо, що Microsoft не купили платформи соціальних мереж, як-от TikTok і Pinterest, що могло бути частиною масштабніших планів компанії.

У звіті є натяки і на безуспішні спроби Microsoft у минулому переграти Google, щоб стати пошуковою системою за замовчуванням на iPhone.

 

Компанія Google платить мільярди Apple, щоб залишатися пошуковиком за замовчуванням для всіх «яблучних пристроїв». Користувач може змінити її, але функціоналу Bing значно менше, ніж у конкурентів. 

За даними The Information, Microsoft провела переговори на високому рівні з Apple, щоб спробувати перевершити Google як пошукову систему за замовчуванням, але щоразу зазнавала невдачі.

 

Один із колишніх співробітників компанії поділився останньою ситуацією в Microsoft. Він розповів, що Microsoft періодично пропонувала Apple контракт на мобільний пошук, але Google щоразу вигравав угоду. 

 

У звіті наголошується, що в 2012 році Microsoft провела піар-кампанію, щоб показати, що Bing зручніший для людей із порушеннями зору порівняно з Google. Цей піар-хід не був «достатнім, щоб отримати схвалення Apple».